Nemate korisničko ime? Registrirajte se!

Košarica (0) 0,00 kn

Košarica

Ukupno artikala: 0
Ukupni iznos: 0,00 kn

Oglašavanje

MEMORY S LJEPOTAMA HRVATSKE ODUŠEVIO STRANE GOSTE

MEMORY S LJEPOTAMA HRVATSKE ODUŠEVIO STRANE GOSTE

Meet Croatia – Memory Croatia postao je jedan od najpoželjnijih originalnih hrvatskih suvenira. Edukativna i zabavna igra oduševila je Korejance i Nijemce, a sve je traženija i među hrvatskim obiteljima s djecom. Tijekom ljeta igra je bila zastupljena na 40 prodajnih mjesta, a početkom jeseni taj se broj udvostručuje.

U manje od tri mjeseca planula je prva naklada igre Meet Croatia – Memory Croatia. Dvije tisuće primjeraka igre prodavalo se u četrdeset suvenirnica, galerija i knjižara, a od jeseni će nova naklada igre biti zastupljena i na četrdeset prodajnih mjesta Hrvatske pošte.


Edukativna i zabavna igra s ljepotama Hrvatske pokazala se kao unikatan hrvatski suvenir, kreiran i proizveden u zemlji koju predstavlja, pa su je najčešće kupovali strani gosti među kojima je najviše Korejanaca i Nijemaca, no zbog njezine edukativne vrijednosti sve je traženija i među hrvatskim obiteljima s djecom.


Prva izdanja igre Meet Croatia – Memory Croatia donose prepoznatljiva obilježja Zagreba, Dubrovnika te nacionalnih parkova i parkova prirode.
Meet Croatia – Memory Croatia, skraćeno M Croatia, pionirski je poduzetnički pothvat tvrtke MegaVisit na čijem je čelu Iva Šimeković, ekonomistica koja je više od sedamnaest godina provela u velikim hrvatskim tvrtkama i stranim korporacijama.


„Iako korporativni svijet ima mnogobrojne prednosti, oduvijek sam željela stvoriti nešto uistinu svoje. Osjećajući da nedostaje edukativnih interaktivnih sadržaja o Hrvatskoj, a idealnim su mi se činili oni koji uključuju igru, rodila se zamisao o memoryju M Croatia. Uslijedilo je veliko istraživanje tržišta, a kako sam željela da proizvod bude u potpunosti hrvatski – od fotografija preko dizajna do proizvodnje, realizacija je potrajala, ali na kraju se sve isplatilo. Turisti su oduševljeni jer u proizvodu koji stane u svaki džep, dobivaju i suvenir i igru, a prikazane ljepote potiču ih na daljnje istraživanje Hrvatske. Naše obitelji s djecom najviše traže verziju koja prikazuje nacionalne parkove i parkove prirode“, kazala je Iva Šimeković.


Iako je projekt najvećim dijelom financirala sama, poticaje je uspjela dobiti od Grada Zagreba te Hrvatske turističke zajednice.
Nakon što su postojeće verzije igre M Croatia zaživjele na tržištu, radi se i verzija s motivima Istre, a polako se razvijaju i druge igre koje će promicati hrvatsku prirodnu i kulturnu baštinu.